Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Καθημερινά παρατηρούμε στο πρόγραμμα όλων των κομμάτων να υπάρχει η υπόσχεση για μια καλύτερη και πιο αναβαθμισμένη παιδεία. Υπόσχονται δημόσια και δωρεάν παιδεία σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, χωρίς να σκεφτούν αρχικά αν υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ. Τι εννοώ με αυτό…..Η σημερινή παιδεία είναι ένα μέσω χειραγώγησης των νεανικών μυαλών, η οποία δεν τους επιτρέπει να σκέπτονται, αντιθέτως τοποθετεί την σκέψη του ατόμου σε λεωφόρους που οδηγούν σε προκαθορισμένο τρόπο σκέψης και αντίληψης των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα καθημερινά γύρω μας. Η παιδεία είναι η ελευθερία της σκέψης και των απόψεων δεν έχει κανένας δικαίωμα να την τυποποιεί και να την εγκλωβίζει, ιδικά όταν προσπαθούν νέοι άνθρωποι να την κατακτήσουν. Αν κάποιος σκεφτεί πως οι νέοι αδιαφορούν για την μόρφωση ας αναρωτηθεί πρώτα την ποιότητα παιδείας που υπάρχει στα σχολεία του 21 αιώνα…..Αρχικά οι μαθητές δεν λαμβάνουν παιδεία, μαθαίνουν σκόρπιες γνώσεις οι οποίες πολλές φορές είναι ανούσιες και λειψές. Πάνω σε αυτές τις γνώσεις δεν τους δίνεται το δικαίωμα να ασκήσουν την προσωπική τους κριτική και να δουν τα γεγονότα από την δική τους οπτική γωνία. Αν επιχειρήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο το μόνο που θα κερδίσουν είναι η αποβολή ή η περιφρόνηση του καθηγητή, αν οι απόψεις του μαθητή με τις δικές του είναι αντικρουόμενες.. Αυτή είναι η χειραγώγηση της σκέψης και των μυαλών…… Επίσης οι μαθητές δεν γνωρίζουν σημαντικές προσωπικότητες και φιλοσόφους εκτός από τον Χριστό. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο πολλοί μαθητές λυκείου να μην γνωρίζουν τον Καρλ Μαρξ, τον Ένγκελς, τον Ρουσό, τον Ρικάρντο και πολλές άλλες τέτοιες προσωπικότητες. Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε κομμουνιστές φιλοσόφους αλλά και σε άλλους πιο γενικούς, όπως Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Σοφοκλής και σε όλους τους αρχαίους έλληνες. Μέσα από όλους αυτούς τους ανθρώπους οι νέοι έχουν να διδακτούν πολλά σπουδαία πράγματα., αλλά το υπουργείο παιδείας φροντίζει να αποβλακώνει τους μαθητές με άχρηστες γνώσεις και να τους εμφυτεύει την χριστιανική ηθική στην ζωή τους. Ακόμα προωθεί τον σοβινισμό και τον εθνικισμό μέσα από τα διάφορα βιβλία ιστορίας, αποκαλύπτοντας όλα τα δεινά που υπέστη ο ελληνισμός κρύβοντας όμως τα δεινά που προκάλεσε αυτός. Κατά την γνώμη μου όλο το σύστημα της παιδείας, εκπαιδευτικό και εξεταστικό στηρίζεται στην παπαγαλία και όχι στην ελεύθερη σκέψη του μαθητή που θα έπρεπε κανονικά.Γι αυτό το λόγο όλοι οι μαθητές μαζί με τους εκπαιδευτικούς οφείλουν να διεκδικήσουν μια αληθινή και ουσιαστική παιδεία για την νεολαία, γιατί αν η παιδεία είναι πραγματική τότε θα αντικρίσουμε όλοι μας μια να γενιά η οποία θα προσπαθεί να την κάνει κτήμα της. Η σημερινή κατάσταση στο χώρο της παιδείας είναι τραγική….η παιδεία μετατρέπεται σε φορέα δημαγωγίας και σε εκτροφείο άβουλων και αποχαυνωμένων πολιτών με φασιστικές και εθνικιστικές απόψεις.


ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ….ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Ακριβώς έτσι είναι Νάζο.Πραγματικά άχρηστες γνώσεις.Τίποτα πρακτικό το οποίο να αποσκοπεί σε μια κοινωνική και πολιτισμένη συμπεριφορά.Η τιμωρία δεν είναι λύση μόνο ο διάλογος.
    Τα σχολεία εν κατακλείδι στην ελλάδα έχουν ως σκοπό τη μηχανική αποστήθιση και την εμφύτευση των εθνικών και θρησκευτικών θεσμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τρεις λεξεις...δεν υπαρχει παιδεια!!!Ζουμε σε μια ουτοπικη κοινωνια την οποια καποιοι την εχουν μετατρεψει σε αληθινη και ιδανικη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή